مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


افتتاح آزمایشگاه ریاضی برای نخستین بار در کشور ویژه دانش آموزان


نخستین آزمایشگاه ریاضی در کشور، بیست و ششم فروردین ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش همزمان با گشایش نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد
به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی، این آزمایشگاه که جزو چندمین آزمایشگاه های ریاضی جهان نیز به شمار می رود، با هدف تاثیر بر ارتباطات درونی مفاهیم ریاضی، استدلال، ارتباط ریاضی با دیگر علوم، رشد قدرت حل مسأله و خلاقیت ویژه دانش آموزان خواهد بود.

در فاز اول با طراحی و اجرای 313 آزمایش و فعالیت ساده و کاربردی سعی شده است که فضایی جهت توسعه خلاقیت­ های فردی دانش آموزان و تبدیل مفاهیم ذهنی ریاضی به صورت فعالیت های عملی برای آن ها ایجاد شود.

به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی، در فازهای بعدی این پروژه، با طراحی و اجرای فعالیت­ های بیشتر و گسترده­ تر سعی خواهد شد که تمامی مطالب درسی از دبستان تا پیش­ دانشگاهی در قالب یک یا چند فعالیت آموزش داده شده و به کمک نرم­ افزارهای رایانه ای به شبیه­ سازی فرآیندهای ریاضی پرداخته شود.

مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی توسط خانه ریاضی آموزش و پرورش تهران و نخستین آزمایشگاه ریاضی کشور، شنبه هفته آینده 26 فروردین ماه برگزار می شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com